اعلام آمادگی آموزش‌وپرورش کرمانشاه برای افزایش پوشش تحصیلی مددجویان زندان‌های استان

در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با مدیرکل زندانهای استان مقرر گردید به منظور افزایش نرخ پوشش تحصیلی در میان مددجویان با آماده سازی بسترهای لازم توسط دو طرف، اقدامات سازنده‌ای جهت ایجاد دبیرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش برای ارتقاء سطح آموزش مددجویان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه، صبح امروز نشستی با حضور سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان های استان در اداره کل زندانهای استان کرمانشاه به منظور افزایش نرخ پوشش تحصیلی در میان جامعه هدف (مدد جویان) صورت گرفت و مقرر گردید با آماده سازی بسترهای لازم توسط طرفین اقدامات سازنده ای از جمله حمایت از رشته های فنی حرفه ای و کار دانش جهت مهارت افزایی و آماده سازی بازگشت به جامعه ایجاد گردد.
سلمان محمدی اظهار داشت؛ دوره های مهارت آموزی ویژه زندانیان، نقش مهمی در اشتغال و کارآفرینی در جهت کمک به خانواده مددجویان دارد که جزو تصمیمات این نشست بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش برای همکاری متقابل با اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد


همچنین پوریانی مدیرکل زندان های استان هم با اشاره به نقش مهم دستگاه تعلیم و تربیت در کاهش بروز و ظهور بزهکاری و جرائم در سطح جامعه خواستار همکاری بیش از پیش طرفین شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش برای همکاری متقابل با اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد


وی با اشاره به شناسایی فرزندان بازمانده از تحصیل مددجویان زندانهای استان، خاطر نشان کرد؛ در سال گذشته قریب به ۷۵ نفر از فرزندان زندانیان شناسایی و به چرخه آموزش بازگردانده شدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش برای همکاری متقابل با اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد
در حال حاضر با همکاری اداره‌کل زندان‌های استان و معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در سه دوره سواد آموزی، انتقال و تحکیم، جمعا ۹۰ نفر در مراکز یادگیری زندان های استان کرمانشاه در سال تحصیلی که از ۱۵ فروردین ماه تا پایان اسفند ۱۴۰۱ می باشد، مشغول به آموزش دوره های یادگیری فوق الذکر می باشند.
که در سال گذشته مجموعه زندان های استان کرمانشاه در حوزه سوادآموزی، توانست مقام اول کشور را بدست آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha