رئیس اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از یگان‌حفاظت زندان گرگان بازدید کرد

امیر دریاداردوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره منابع انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح و تعدادی از افسران ارشد نظام وظیفه کشور با همراهی مدیرکل زندان‌های گلستان از یگان حفاظت زندان گرگان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این بازدید ابتدا سرگرد براتعلی بیات فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان گزارشی از عملکرد یگان حفاظت در حوزه نیروی انسانی و سربازان ارائه نمود و برنامه‌های تدوین شده آتی را تشریح کرد.

در ادامه مدیرکل زندان‌های گلستان ضمن عرض خیرمقدم، با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می فرمایند « نعمتان مجهولتان الصّحّة و الأمان»، گفت: دو نعمت سلامت و امنیت در شمار نعمتهای بزرگی است که انسان تا از آن نعمتها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را درک نمی‌کند.

سرلک در ادامه گفت: در زندان‌ها تمامی امورات در گرو حفظ امنیت و آرامش است و یگان حفاظت بویژه کادر وظیفه تامین کننده این مسئولیت سنگین و مهم هستند تا به تبع آن جامعه نیز از نامنی مسون بماند.

وی افزود: سازمان زندان‌ها از بدو ورود سربازان به یگان حفاظت برنامه های ویژه ای اعم از مهارت آموزی شغلی، مهارت های اساسی زندگی، مسابقات ورزشی و... را در دستور کار دارد تا سربازان در طی این دو سال خدمت ضمن پاسداری از حریم ولایت و امنیت ، آمادگی لازم را برای ورود هرچه بهتر در جامعه را کسب نمایند.

در ادامه امیر دریاداردوم غلامرضا رحیمی پور با بیان اینکه سرباز یک سرمایه ملی است، گفت: در سال های اخیر تحولات اساسی در حوزه بهینه سازی خدمت سربازی صورت گرفته که به مهارت آموزی سربازان و بکارگیری آنان در مهارت مرتبط و همچنین توجه ویژه به معیشت و حقوق و دستمزد می‌توان اشاره کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کادر وظیفه یگان حفاظت زندان گرگان، سازمان زندان‌ها را به جهت اقدامات تحولی در حوزه سربازان تحسین کرد و اظهارداشت: یگان حفاظت زندانهای گلستان موارد تحولی ابلاغی ستادکل نیروهای مسلح را بسیار مطلوب و پیشگام از دیگر نیروهای مسلح رعایت و اجرا نموده است که امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

در پایان این بازدید از کارکنان و سربازان ساعی و پرتلاش یگان حفاظت با اهدای لوح سپاس و هدایا به رسم یادبود تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha