49 نفر از زندانیان آزادشده تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند

منصور بیژنی مدیر کل زندان‌ها از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از طریق مرکز خدمات اجتماعی اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد به زندانیان آزاد شده از حبس خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه در هفت ماهه اخیر 77 زندانی آزاد شده برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند؛ گفت: با تعامل مطلوب با صندوق کارآفرین امید و دیگر بانک‌ها تا کنون 49 نفر از زندانیان واجدالشرایط تسهیلات اشتغال دریافت نموده و مابقی نیز در مرحله تشکیل پرونده و کارهای اداری بانک‌ها هستند.

منصور بیژنی افزود: میزان تسهیلات دریافت شده توسط زندانیان آزاد شده که گواهینامه معتبر برای راه اندازی و ایجاد شغل مناسب هستند چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در حوزه‌های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بیان کرد: از آنجائیکه در سال گذشته با تلاش‌های انجام گرفته و اقدام به موقع برای معرفی زندانیان آزاد شده واجدالشرایط بیش از سقف موجود از مرکز درخواست اعتبار شد امسال اعتبارات بیشتری برای زندانیان آزاد شده استان تخصیص یافت.

این مقام مسؤل تصریح کرد: معتقدیم خیلی از ورودی‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت این تسهیلات باشند ورودی به زندان کاهش می‌یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha