رقابت ورزشی پرسنل زندان‌های استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی

مدیرکل زندان‌های استان یزد ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از حضور پرشور کارکنان و سربازان وظیفه در مسابقات ورزشی قدردانی نمود و گفت: ورزش به عنوان عامل ارتقاء سلامت، نقش مهمی در کاهش فرسودگی شغلی و افزایش بهره وری در کار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی اشاره داشت: توجه به سلامت جسم در کنار سلامت روان، در دین مبین اسلام توصیه شده و همچنین از برنامه‌ها و اولویت های ده گانه سازمان بوده لذا باید ورزش در میان همکاران، پرسنل وظیفه و زندانیان مدنظر بوده و به عنوان یک فرهنگ شود.

وی افزود: زندانبانی از مشاغل سخت و پر استرس و فرسایشی است که می توان با برگزاری این گونه همایش‌ها، مسابقات و گردهمایی‌ها باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان شد.

مقبلی ضمن قدردانی از همکاری‌های سید حسین سید عربی رئیس هیات ورزش‎های همگانی استان یزد با مجموعه زندان‌ها گفت: این اداره کل با همکاری نهادهای دیگر می تواند در محقق شدن اهداف خود در اصلاح و تربیت زندانیان تسریع بخشد.

گفتنی است پرسنل زندان‌ها با اجرای ورزش زورخانه‌ای آغازگر این مسابقات بودند و در ادامه ورزشکاران مطرح استان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و در پایان از کارکنان و سربازان وظیفه‌ای که در رشته های تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، طناب کشی و هفت سنگ مقام اول تا سوم را کسب نمودند به رسم یادبود با اعطاء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر/

رقابت ورزشی پرسنل زندان‌های استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی

رقابت ورزشی پرسنل زندان‌های استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنیرقابت ورزشی پرسنل زندان‌های استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی

رقابت ورزشی پرسنل زندان‌های استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha