فعالیت بیش‌ از 50‌درصد از زندانیان استان سمنان در ورزش‌های همگانی

معاون‌اصلاح وتربیت اداره‌کل‌زندان‌های استان سمنان از حضور پرشور زندانیان در ورزش های همگانی خبرداد، وگفت: میانگین بیش از 50 درصد از زندانیان هرزندان در ورزش های همگانی شرکت فعال داشته و امکانات ورزشی در هواخوری‌های زندان‌ها و سالن های ورزشی تهیه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان سمنان، حجت االسلام حسینعلی قدرتی معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان در خصوص اقدامات ورزشی زندان‌های استان سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی، گفت: با توجه به اهمیت ورزش در اصلاح وتربیت زندانیان در زندان‌های استان سمنان نیز این مورد به صورت ویژه دیده شده و اقدامات شایسته ای در شش ماهه نخست سال انجام شده است.

قدرتی با اشاره به برگزاری جشنواره های ورزشی نوروزی در زندان‌های استان سمنان، عنوان کرد: در این جشنواره که با حضور بیش از 81 درصد از مددجویان مرد و 71 درصد از مددجویان زن زندان‌های استان سمنان برگزار شدمسابقات بومی محلی، باستانی،فوتسال و والیبال نیز برگزار شده است.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه در شش ماهه اول سال مسابقات کبدی نیز برگزار شده است، افزود: در اولین دوره این مسابقات در زندان‌های استان سمنان بیش از 5 درصد از مددجویان مرد در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی از تشکیل انجمن های ورزشی زندانیان در نظام داوطلبی ورزشی خبر داد، و تصریح کرد: تاکنون بیش از 4 انجمن ورزشی در زندان‌های استان سمنان تشکیل شده است که این انجمن بیش از 80 عضو فعال در استان دارد.

قدرتی با اشاره به اینکه زندانیان استان سمنان در رشته ورزش های زورخانه ای خوش درخشیده اند، تشریح کرد: بیش از 20درصد از زندانیان استان سمنان در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای مشغول به فعالیت هستند و در دوره های مختلف مقام‌های استانی و کشوری کسب نموده اند.

معاون اصلاح وتربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان از حضور پرشور زندانیان در ورزش های همگانی خبرداد، و خاطر نشان کرد: میانگین بیش از 50 درصد از زندانیان هر زندان در ورزش های همگانی شرکت فعال داشته و امکانات ورزشی در هواخوری های زندان‌ها و سالن های ورزش تهیه شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha