اعلام مهلت به مددجوی محکوم به قصاص نفس در زندان مرکزی بوشهر

با تلاش ها و پیگیری های مستمر اعضای شورای حل اختلاف شعبه ۱۴ زندان مرکزی بوشهر ، مسولین قضایی و اجرایی ، محکوم به قصاص نفس که جهت اجرای حکم به پای چوبه دار رفته بود ، با اعلام مهلت ، از اجرای حکم رهایی یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی استان بوشهر،زندانی ح . ع م که از سال ۱۳۹۶ به جرم قتل عمد در زندان مرکزی بوشهر تحمل حبس می نمود ، پس از سیر مراحل قضایی ، مقدمات اجرای حکم نامبرده در سحرگاه ۲۷ مهرماه فراهم و جهت اقدام به پای چوبه دار رفت که با تلاش های بی وقفه و همراهی خانواده ولی دم ، سرانجام با اعلام مهلت ، اجرای حکم به تعویق افتاد .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر در این خصوص گفت : رسالت اصلی نهاد شورای حل اختلاف دستیابی به صلح و سازش و اصلی ترین نقطه آن سوق دادن پرونده ها به دوستی و برادری مومنین است .

وی افزود : در سال جاری تعداد ۵ پرونده قتل عمد با پیگیری به مصالحه و سازش منتهی که خوشبختانه با همکاری حوزه های قضایی اغلب آنان از زندان آزاد و تعداد ۶ نفر نیز با اعلام مهلت خانواده ولی دم ، منتظر فراهم شدن مبلغ دیه از طرف خانواده محکوم علیه و تنظیم صورتجلسه سازش قطعی می باشیم .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha