آموزش و ورزش در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد

مراسم گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران با هدف آگاهی بخشی زندانیان اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد در راستای اولویت های سلامت زنان با شعار « سلامت زنان، بنیان خانواده سالم و جامعه جوان » برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان خراسان رضوی،در این مراسم که با حضورسمیرا دانائی نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی و چند تن از مسئولین و مربیان این هیئت برگزار شد نکات آموزشی با محوریت سلامت، امنیت غذایی و نقش تغذیه ی سالم ارائه گردید . این مراسم که همزمان با هفته تربیت بدنی و آغاز ششمین المپیاد ورزشی زندانیان زن در این مجموعه بود با برپائی مسابقات ورزشی ادامه یافت . در نخستین روز از این المپیاد مسابقات رشته های ورزشی آمادگی جسمانی ، شطرنج ، فوتبال دستی و ورزش های بومی و محلی پیگیری شد .

بهبود مهارت های زندگی و فرزند پروری عنوان کارگاه یک روزه دیگری است که طی هفته ملی سلامت بانوان ایران با حضور اساتید برجسته در این مجموعه برگزار خواهد شد .

گفتنی است؛ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ به عنوان هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) با شعار « سلامت زنان، بنیان خانواده سالم و جامعه جوان » نامگذاری شده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha