اولین نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی حسابداران انجمن‌های حمایت زندانیان خراسان رضوی برگزار شد

دوره آموزشی تخصصی اصول مالی و حسابداری ویژه حسابداران انجمن های حمایت زندانیان استان با محوریت تبیین قوانین و ضوابط مالی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، در نشست هم اندیشی حسابداران ، خاکسار سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای استان ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و شاخص‌های ابلاغی سازمانی در انجمن‌ها گفت : حسابداران باید علاوه بر نظارت و ارزیابی مستمر استاندارها نقش موثر در هدایت منابع به سمت جامعه هدف و توانمند سازی خانواده زندانیان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد شفافیت عملیات مالی انجمن‌ها با ثبت دقیق منابع ورودی و هزینه ای در سامانه حسابداری و تنظیم به موقع اسناد و ترازنامه سالیانه بعنوان یک تکلیف سازمانی باید در دستور کار حسابداران انجمن های حمایت زندانیان قرار گیرد .

اولین نشت هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی تخصصی حسابداران انجمن های حمایت زندانیان خراسان رضوی برگزار شد

در ادامه این نشست کارگاه آموزشی تخصصی با موضوعات فرآیند ثبت اطلاعات در سامانه حسابداری ، تنظیم اسناد مالی ، نحوه برخورداری از معافیت های مالیاتی ، اصول نظارت بر منابع و هزینه ها و همچنین ضوابط و مقررات جاری با تدریس اساتید مرتبط و دعوت از کارشناس مالیاتی اداره دارایی برگزار شد.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست ، حسابداران انجمن ها به تبادل تجربیات موفق و اشتراک ظرفیت های موثر اجرایی پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha