تجلیل از سربازان وظیفه زندان مرکزی تبریز
تجلیل از سربازان وظیفه زندان مرکزی تبریز

طی مراسمی با حضور مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی از سربازان وظیفه زندان مرکزی تبریز تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان شرقی، در این مراسم جوادی مدیر کل زندان ها ی استان، خدمت سربازی را دوره ی گذر از زندگی فردی و شخصی به زندگی اجتماعی عنوان کرد وافزود: اگر دوران سربازی در مسیر درست و معنوی قرار گیرد پشتوانه وتضمین کننده موفقیت در سایر مراحل زندگی خواهد بود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه افزود:لباس سربازی لباس مقدسی است و شما قدر لحظه‌های و ثانیه‌های این دوران را بدانید و از آن برای خدمت به خلق استفاده کنید.

وی با تاکید بر این که خاستگاه انقلاب اسلامی نهضت عاشورا و فرهنگ ایثار و مقاومت است اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه و فرهنگ ایثارگری و مقاومت بود که عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران را رقم زد واین آرامش وامنیتی راکه الان شاهد آن هستیم مدیون خانواده های ایثارگر وانسان های دین باور و ولایت مداری هستیم که با جان و مال خود از وطن دفاع کردند.
جوادی در ادامه گفت: خدمت سربازی در مجموعه زندانبانی بسیار حائز اهمیت بوده و عجین با مسائل و آسیب هائی است و باید ضمن اهتمام به انجام وظیفه، با معنویات ،بعد روحی خودتان را تجهیز کنید تا دچار آسیب نشوید تا بسلامت دوران سربازی را سپری و جهت نقش آفرینی مثبت به جامعه بازگردید .
شایان ذکر است در پایان مراسم با اهدا لوح و هدایایی از سربازان ساعی و فعال قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

تجلیل از سربازان وظیفه زندان مرکزی تبریز تجلیل از سربازان وظیفه زندان مرکزی تبریز

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha