بازدید دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل  دفتر نظارت بر امور زندان ها از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل دفتر نظارت بر امور زندان ها در معیت مدیر کل زندان های استان همدان در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان حضوریافت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده آن مجموعه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ،رسول جلالی مدیرکل  دفترنظارت برامور زندان ها به همراه ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان با حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز به صورت چهره به چهره با زندانیان گفتگو نموده و پس از استماع مشکلات قضایی، معیشتی و رفاهی زندانیان دستور  لازم  برای   پیگیری و مرتفع شدن مسائل و مشکلات آنان صادر کرد..

در ادامه هیات بازدید کننده با حضور در بخش داخله از درمانگاه، کارگاه تولید صنایع دستی، معرق کاری و کلاس های اشتغال و حرفه آموزی بازدید به عمل آوردند و با شنیدن توضیحات سرپرست اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان در جریان روند و چگونگی انجام امورات این مرکز قرار گرفتند..

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل  دفتر نظارت بر امور زندان ها در پایان این بازدید از سرپرست و کارکنان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha