کتابخانه مشارکتی زندان جیرفت به سیستم نوین کتابداری مجهز می‌شود

در جلسه هم‌اندیشی رئیس زندان جیرفت با سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، مقرر گردید کتابخانه زندان به سیستم‌های نوین کتابداری و کتاب‌های مناسب زندانیان مجهز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت به همراه مسئولین و کارکنان فرهنگی زندان، ضمن حضور در کتابخانه عمومی، با افضلی سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دیدار کرد.
در این جلسه پس از طرح و بررسی مسائل مربوط به کتابخانه مشارکتی زندان جیرفت، مقرر گردید تعدادی میز و صندلی و یک دستگاه سیستم کامپیوتر به این کتابخانه اهداء گردد. برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی، غربالگری و معاوضه کتب بلااستفاده با کتب مناسب زندانیان، از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت، ضمن اهداء لوح نقدیر از همکاری صمیمانه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت تقدیر کرد و گفت: کتابخانه مشارکتی زندان به عنوان کتابخانه برتر در سطح شهرستان انتخاب شده است. وی با اشاره به تأثیرات مثبت کتابخوانی در اصلاح و بازپروری اجتماعی زندانیان، خواستار همکاری بیشتر سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در مرتفع نمودن برخی از نیازهای کتابخانه زندان شد.

افضلی سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت، با تأکید بر تعامل و همکاری با زندان جیرفت، نسبت به مرتفع نمودن نیازهای کتابخانه مشارکتی زندان، قول مساعد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha