سرپرست جدید ندامتگاه دماوند معرفی شد

در آیین تودیع و معارفه سرپرست ندامتگاه دماوند، علی دیوانی‌مدبّر با حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران، به سمت سرپرست جدید این مرکز  معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مراسم تودیع و معارفه سرپرست ندامتگاه دماوند با حضور جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت، تقی‌زاده دادستان شهرستان دماوند، عابدینی بخشدار مرکزی این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل جمیاری با تقدیر از زحمات رضا محسنی در طی تصدی سرپرستی ندامتگاه دماوند اظهار داشت: تغییر، تحول و تکامل از سیاست های سازمان زندان‌ها است و باید با بسیج تمام قوا و امکانات در راستای اهداف متعالی و اولویت های دهگانه سازمان گام برداریم.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران ادامه داد: حرفه آموزی، توسعه اشتغال پایدار، رسیدگی به خانواده‌های زندانیان و اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری از مهمترین اولویت‌های ابلاغی سازمان است که این مهم با جدّیت در زندانهای استان اجرا می گردد.

وی با تقدیر از تلاش مدیر و کارکنان ندامتگاه دماوند که موجب تغییرات چشمگیر در فضای اندرزگاه ها، نماهای بیرونی، کلاس های آموزشی، سالن ورزش و کارگاه های حرفه‌آموزی و اشتغال گردیده، اظهار امیدواری کرد: با توسعه زمینه‌های اشتغال و اقدامات حمایتی مرکز مراقبت بعد از خروج شاهد بازگشت سالم مددجویان به جامعه بوده، از تکرار جرم نیز پیشگیری گردد.

بنا به این خبر، در حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران خطاب به علی مدبّر دیوانی آمده است: شایسته است با بسیج کلیه امکانات، به ویژه منابع انسانی متعهد و کارآمد و بر اساس برنامه‌های اجرایی تدوین شده، آیین نامه اجرایی سازمان و اولویت‌های اعلام شده، تمام تلاش و اهتمام خود را جهت اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه بکار گمارید.

همچنین در پایان این مراسم، حاضرین از قسمت های مختلف ندامتگاه بازدید نموده، با مددجویان به گفتگو پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha