ارتقای کیفیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در سایه اندیشه‌ورزی امکان‌پذیر است

سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات زندان‌های استان تهران و نیز  مدیر ندامتگاه دماوند گفت: ارتقای کیفیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در سایه خردجمعی و اندیشه‌ورزی امکان‌پذیر بوده و این امر باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت‌ها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات، با حضور مهدی جمالیان مدیرکل اداره بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات سازمان زندان ها، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب مدیر کل زندان های استان تهران، اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت، اصغر فتحی معاون اداری مالی و همچنین روسا و مسئولان ادارات و واحدهای اداره کل برگزار شد.

مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان زندان های استان تهران گفت: سالم سازی محیط زندان و قانونمداری بایستی در تمام زندان ها با دقت انجام شود و مدیر موفق اخلاق محور بوده و توسعه کیفیت برنامه های تربیتی به ویژه آموزش کارکنان و زندانیان و ایجاد روحیه همدلی و همکاری در مجموعه از نکات کلیدی موفقیت می باشد.

سید حشمت‌اله حیات‌الغیب با تأکید بر سیاستهای رئیس سازمان در خصوص بهره‌مندی از مشورت، خردجمعی و نیز نظارت دقیق مدیران بر حوزه‌های امنیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی، فرهنگی و تربیتی، بهداشت و درمان، خدمات رفاهی، آموزشی و اجرای طرح های طبقه‌بندی زندانیان اظهار داشت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می کند با استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون در جهت تحقق این اهداف تلاش نمائیم.

مقام عالی زندان های استان تهران با تأکید بر ضرورت اجرای اولویت های دهگانه سازمان زندان ها بیان داشت: ارتقای کیفیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در سایه خردجمعی و اندیشه‌ورزی امکان‌پذیر بوده و این امر باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت‌ها باشد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های ما برای اصلاح و تربیت زندانیان بوده و خواهد بود، هر شخصی علاقمند به قرار گرفتن در مسیر صحیح و سالم زندگی است ولی بازگشت به جامعه و تبدیل شدن به شهروندی مفید مسیری سخت، ولی قطعاً با تلاش شبانه روزی کارکنان زندان ها امری امکان پذیر می‌باشد.

مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات هدایت فرزادی طی مدت تصدی ریاست این اداره و معرفی رضا محسنی گفت: در راستای ارتقای نظام زندانبانی اسلامی مهمترین دغدغه یک مدیر موفق توجه به امور اصلاحی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی و بهداشت و درمان مددجویان است.

حیات‌الغیب با اشاره به ظرفیت های استان در مباحث نیروی انسانی جوان و مستعد، بر به کارگیری این نیروها در پست های مدیریتی تأکید نموده، اظهار داشت: سالم سازی محیط زندان و قانونمداری بایستی در تمام زندان ها با دقت انجام شود و توسعه کیفیت برنامه های تربیتی به ویژه آموزش کارکنان و زندانیان و ایجاد روحیه همدلی و همکاری در مجموعه از نکات کلیدی موفقیت می باشد.

شایان ذکر است: رضا محسنی پیش از این مدیر ندامتگاه دماوند بود که به سمت رئیس بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل زندان های استان تهران منصوب گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha