خانواده زندانیان‌قربانی مجازات‌های اجتماعی هستند

مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه خانواده زندانیان قربانی مجازات های اجتماعی هستند گفت: نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضا که در اغلب موارد سرپرست خانواده هستند، سایر اعضای خانواده دچار مشکلات متعدد شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندان‌های استان که برای دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند و کمک به رفع مشکلات آنان به شهرستان نهبندان سفر کرده بود در دیدار با یکی از خانواده‌های زندانیان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیانی که سرپرست آنها در زندان به سر می‌برد، با مشکلات مالی مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه اهدای کمک‌های مومنانه در قالب های مختلف می‌تواند گوشه‌ای از نیازهای خانواده‌ها را رفع کند اظهار داشت: تلاش‌ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا حد توان، بتوان از طریق مددکاران اجتماعی و انجمن حمایت از زندانیان، آسیب‌های وارده به خانواده زندانیان را به حداقل ممکن برسانیم.

گفتنی است، در این دیدار پرونده مددجـو مورد بررسی قرار گرفت و همچنین یک بسته معیشتی و بسته تحصیلی به خانواده زندانی اهدا شد.

شایان ذکر است در این دیدار معاونت سلامت، اصلاح و تربیت ستاداداره کل، رئیس حفاطت و اطلاعات اداره کل، رئیس زندان نهبندان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان،رئیس زندان نهبندان و مسئول حوزه مدیرکل حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha