تاکید مدیرکل زندان‌ها بر ایجاد اشتغال برای زندانیان رای‌باز در نهبندان

مدیرکل زندان‌های استان بر بکارگیری مدجویان رای‌باز درنهبندان تاکید کرد و ایجاد اشتغال برای این زندانیان را گامی مهم در راستای‌کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان خراسان جنوبی،«عبدی» در دیدار با فرماندارشهرستان نهبندان گفت: ایجاد اشتغال برای مدجویان رای‌باز، نیازمند رویکردی ویژه درنهبندان است.

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و سازمان های مردم نهاد در راستای تقویت انجمن حمایت از زندانیان نهبندان تاکید و ابراز امیدواری کرد: با کمک خیرین، شاهد بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان‌نهبندان باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان تصریح کرد: حمایت‌های انجمن، فقط منحصر به اهدای بسته معیشتی نیست بلکه در در حدتوان مشکلات خانواده زندانیان را از مباحث درمانی،اشتغال، تحصیل فرزندان و... پی گیری و تا حد امکان رفع می کنیم.

«عبدی» خاطرنشان کرد: در دولت انقلابی و مردمی، باید تمام تلاشمان را به کار گیریم در حوزه کاری‌مان، امید را در جامعه افزایش دهیم.

فرماندارشهرستان نهبندان نیز در این دیدار، تزریق فکر و ایده‌ای نو برای حمایت از خانواده زندانیان را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و فقر فرهنگی و اجتماعی را مهمترین عامل در بند بودن زندانیان شهرستان نهبندان عنوان کرد.

به گفته «ایروانی»، در راستای ایجاد اشتغال زندانیان، انجمن حمایت زندانیان، ستاد دیه و بنیاد تعاون زندانیان باید با دستگاه های اجرایی تعامل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اشتغالی که آموزش در آن گنجانده نشود مطلوب نخواهد بود اظهار داشت: زندانیان باید آموزش‌های فنی‌وحرفه ای مبتنی بر نیاز شهرستان را فرا گیرند.

فرماندار نهبندان برای اشتغال زندانیان رای باز و ارائه تسیلات به آنان قول مساعد داد.

شایان ذکر است در این دیدار معاونت سلامت، اصلاح و تربیت ستاداداره کل، رئیس اداره قضایی، رئیس حفاطت و اطلاعات اداره کل،رئیس زندان نهبندان و مسئول حوزه مدیرکل نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha