رعایت اصل کرامت انسانی سرلوحه کار زندانبانی

مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی گفت: در راستای تکریم و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری زندانیان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی،«عبدی»مدیرکل زندان‌های استان در دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان‌گفت: زندان‌ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده اند لذا ما نیز بنا به وظیفه، تمام تلاشمان را برای تکریم و دفاع از حقوق آنان به کار می گیریم.

وی افزود: مجموعه زندان‌ها بر خود فرض می داند با بهره گیری از امکانات رفاهی و ارائه برنامه های تربیتی و اصلاحی برای تغییر نگرش زندانیان به زندگی تلاش کند.

وی با بیان اینکه کار درزندان بسیار حساس است، حضور روحانیون در زندان را بسیار مفید دانست و گفت: کارهای خوبی در خصوص مباحث قرآنی می توانیم انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان نهبندان هم گفت: در زندان قشر خاصی دوران محکومیت خود را سپری می کنند که باید برای اصلاح و تغییر نگرش آنان، امور اصلاحی و تربیتی خلاقانه ای انجام شود.

حجت الاسلام و المسمین«خزاعی»با اذعان به انجام برنامه های تربیتی و قرآنی در زندان نهبندان گفت: کار اصلاح در زندان باید با مهربانی و لطافت خاصی انجام شود.

در پایان این دیدار از امام جمعه نهبندان تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha