سرکشی نمایندگان سازمان زندان‌ها از بازداشت‌شدگان اغتشاشات در اصفهان/ رعایت حقوق شهروندی در زندان‌ها کاملا برقرار است

بابایی مدیر کل زندان های استان اصفهان در بازدید هیئت سه نفره از سازمان زندان های کشور به اصفهان از تهیه و پیش بینی اقلام مورد نیاز زندانیان حوادث اخیر و رعایت کامل حقوق شهروندی در زندان های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در راستای بررسی نحوه اجرا ودرصد تحقق دستورالعمل و مصوبات صادره با اولویت مصوبات شورای امنیتی انتظامی سازمان زندان های کشور،هیئت سه نفره ای از سوی رییس سازمان زندان های کشور، از برخی زندان های استان بازدید و با مددجویان حوادث اخیر دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید یک روزه دکتر باقری،دکتر اسمعیلی و دکتر ملکی نمایندگان ویژه رییس سازمان زندان ها با سفر به استان اصفهان از زندان های مرکزی،نسوان ،کانون اصلاح و تربیت،خمینی شهر و نجف آباد بازدید و از نزدیک با مددجویان بازداشت شده حوادث اخیر دیدار و گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.
بابایی مدیر کل زندان های استان در این بازدید با اشاره به خدمات و تلاش های صورت گرفته اظهار کرد:در بدو ورود افراد به زندان ها زمینه ارتباط تلفنی،ملاقات ها و ایجاد فضایی مناسب خارج از داخل اندرزگاه ها تعبیه و مددجویان حوادث اخیر در آن محل اسکان داده شده اند.
وی ادامه داد:ویزیت پزشک و پرستار وتامین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز برای افراد بیمار و نیازمند ،تامین البسه مورد تقاضای زندانی و همچنین تامین آب گرم جهت استحمام وغذای کافی از دیگر اقداماتی است که ویژه این گروه از مددجویان صورت گرفته است.
لازم به ذکر است در حوادث اخیر تعداد معدودی از اغتشاشگران توسط عوامل انتظامی و امنیتی دستگیر که با احکام قضایی به زندان معرفی که با پیگیری های صورت گرفته و بازدید مدیران و مسئولین عالی قضایی استان بسیاری از این افراد آزاد و به آغوش خانواده وجامعه بازگشته اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha