بازدید مدیران‌کل بازرسی و فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها از زندان‌های مازندران

"مهدی جمالیان" و "ناصر حاج محمدی" مدیران‌کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و فنی و عمرانی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در بازدید دو روزه از زندان‌های شهرستان ساری، قائمشهر، بهشهر، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت استان مازندران دیدن کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران،"جمالیان" مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت و "حاج محمدی" مدیر کل فنی و عمرانی به همراه "علی استادی" مدیر کل زندان‌های استان مازندران ضمن حضور در قسمت های مختلف زندان و بررسی روند اجرای فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی با پرسنل، سربازان‌وظیفه و زندانیان نیز دیدار و جویایی مشکلات آنان شدند.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مدیر کل دفتر فنی عمرانی سازمان زندان‌ها در ابتدا از مجتمع آموزشی و رفاهی کارکنان زندان های کشور و عملیات عمرانی و پروژه‌های درحال ساخت بازدید داشته و راهکارها و راهنمایی لازم را در این زمینه ارائه کردند.
همچنین مدیران کل سازمان زندان ها از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات آنان از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی، بندها و هواخوری و پروژه های در حال ساخت دیدن کردند.

بازدید از پروژه های در حال ساخت کانون و اصلاح و تربیت و پروژه اداره کل زندان های مازندران و دیدار چهره به چهره با زندانیان اغتشاشات اخیر و بررسی مشکلات قضایی آنان از دیگر موارد مهم و مورد بررسی این مقامات مسول بود.

در ادامه آقایان جمالیان و حاج محمدی با حضور در زندان مرکزی استان بصورت میدانی پروژه بهداری و مجموعه اقدامات بهداشتی و درمانی زندان را مورد بررسی قرار داده و از هواخوری جدیدالتاسیس زندانیان نیز بازدید کردند.

جمالیان با اشاره به بازدید های انجام شده از زندان‌های استان مازندران، وضعیت این مراکز را در جهات مختلف مطلوب ارزیابی نمود و گفت: خوشبختانه شواهد حاکی آن است که پویایی و نشاط خاصی بر زندان‌های مازندران حاکم است و این موضوع نشان دهنده این است که کارکنان سخت کوش زندان های استان رسالت سازمانی خود را به درستی اجرا می کنند.

وی در پایان بازدید از مراکز اصلاحی و تربیتی سطح استان، در جلسه شورای اداری زندان های مازندران نیز حضور یافته و ضمن دیدار ویدیو کنفرانسی با روسای زندانها و ستاد اداره کل، توصیه های لازم را در خصوص پیش برد اهداف و رسالت زندانبانی اسلامی و همچنین پیشگیری از وقوع حوادث در زندانها بیان نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha