توزیع بیش از یک هزار و 100سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند استان سمنان

مدیر کل زندانهای استان سمنان از توزیع بیش از 1هزارو 100 سبد کالا به ارزش ریالی بیش از 5میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال خبر داد، و گفت: در این مدت به بیش از 605 خانواده مستمری داده شده و بیش از 5 سری جهیزیه کامل تهیه و تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی در خصوص اقدامات شش ماهه اول سال انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های پس از خروج استان سمنان، گفت: تعداد کل زندانیانی که توسط خیرین و مشارکت انجمن ها آزاد شده اند بیش از 33 نفر بوده است.

کهربایی با بیان اینکه در حوزه حمایت از زندانیان در این شش ماهه کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را به خانواده های نیازمند زندانیان ارائه کرده ایم، افزود: مجموعه انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های پس از خروج سازمان زندانها این اقدامات را انجام می دهند.

مدیر کل زندانهای استان سمنان از توزیع بیش از 1هزارو 100 سبد کالا به ارزش ریالی بیش از 5میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال خبر داد، و عنوان کرد: در کنار توزیع سبد کالا کمک های نقدی و غیر نقدی و توزیع پوشاک مناسب برای خانواده های نیازمند را در این شش ماهه در دستور مرکز مراقبت بوده است.

وی با بیان اینکه با اعطای مستمری به خانواده مددجویان نیازمند در جهت رفع مشکلات آن ها بر خواهیم آمد، تشریح کرد: در شش ماهه نخست سال بیش از 605 خانواده از مستمری برخوردار شده اند و پیگیری مشکلات آن ها نیز از سوی مشاوران و کارشناسان مددکاری صورت گرفته است.

کهربایی اهدای جهزیه و اقدامات درمانی را از دیگر خدمات مرکز مراقبت های پس از خروج دانست، و تصریح کرد: در این مدت بیش از 5 سری جهزیه و 17مورد پرداخت هزینه بستری و درمان خانواده های نیازمند و همچنین توزیع کالا های اولیه زندگی در بین خانواده های نیازمند به صورت مستمر انجام شده است.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه برای رفع همه مشکلات ایجاد اشتغال اولویت همه موارد است، خاطر نشان کرد: ما با ایجاد اشتغال برای زندانی و خانواده زندانی می توانیم در اصلاح و تربیت و رفع مشکلات مالی خانواده مددجو اقدامات شایسته ای را داشته باشیم.

کهربایی با بیان اینکه واحد های اقتصادی انجمن حمایت از زندانیان در جهت رفع مشکل اشتغال خانواده زندانی در تلاش است، افزود: در شش ماهه اول سال بیش از 51 نفر از خانواده های زندانیان در این واحد های اقتصادی مشغول به فعالیت شده اند و برای 6 نفر از خانواده ها ابزار کار در خانه تهیه شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha