مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور خدام حرم رضوی در زندان دشتی

مراسم جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) با حضور خدام حرم امام رضا (ع) در فضای سراسر روحانی و معنوی زندان دشتی و با همت واحد سلامت این زندان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،حجت الاسلام شیروانی سخنران این محفل ضمن تبریک میلاد مسعود نبی مکرم اسلام حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ، به تبیین فضائل و سیره رسول خاتم (ص) پرداخت و گفت : ولادت رسول خدا (ص) در جمعه ۱۷ ربیع الاول عام الفیل بین طلوع فجر و طلوع شمس اتفاق افتاده است و این ولادت ناگهانی و دفعی نبوده است بلکه انبیای گذشته امت های خود را از این امر مهم مطلع ساخته بودند .

وی با اشاره به اینکه کتاب شریف قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان است خاطر نشان کرد : پیامبر اعظم (ص) به عنوان الگوی اسوه معرفی شده است و یقینا اخلاق و کردار ما دوستداران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) نیز باید هم سو با آن بزرگوار باشد .

وی افزود: به حدیث صحیح از امیرالمومنین علی (ع) نقل شده است که خداوند انسانی را برتر از رسول خدا (ص) نیافریده است که امیدواریم همه ما به شفاعت آن حضرت اهل نجات باشیم .

شایان ذکر است در این مراسم احدی از خادمین حرم شریف امام رضا (ع) و احدی از مددجویان زندان دشتی به مولودی خوانی و ذکر فضائل پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) پرداختند .

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد( ص) و امام صادق( ع) با حضور خدام حرم رضوی در زندان دشتی

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد( ص) و امام صادق( ع) با حضور خدام حرم رضوی در زندان دشتی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha