رقابت 80 مددجوی استان سمنان در مسابقات قرآن زندانیان

اولین مرحله از مسابقات قرآنی مدد جویان زندانهای استان سمنان با رقابت بیش از 80 زندانی در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، حجت السلام حسینعلی قدرتی معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: اقدامات قرآنی در زندانها باعث تغییر روحیه زندانیان و باعث تغییر رفتار و اصلاح زندانیان خواهد شد.

قدرتی با بیان اینکه ما با برگزاری کلاس های قرآن و مسابقات، زندانیان را به سوی احکام الهی سوق می دهیم، افزود: هرساله مسابقات قرآن در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان با اشاره به برگزاری اولین مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در استان سمنان، تشریح کرد: اولین مرحله با حضور 80 مددجو به صورت شهرستانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 6رشته برگزار شده است، تصریح کرد: مددجویان در رشته های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، قرآئت قرآن، اذان‌،‌روخوانی و حفظ قرآن کریم با هم به رقابت پرداخته اند.

قدرتی با اشاره به اینکه در این مسابقات 20مدد جو خانم و60 مدد جو مرد شرکت کرده اند، خاطر نشان کرد: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شده است و در آینده مسابقات استانی آن نیز برای برگزیدگان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha