بازدیدهای شبانه مسئولین به زندان سلماس رسید

در راستای پایش امنیت زندان های شمال استان، گروه تامین حفاظت و امنیت استان ساعت ۵ بامداد از زندان سلماس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، تیم های کارشناسی پایش امنیت زندان ها به تدبیر مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی تشکیل و به صورت آماده باش آخر هفته سوم مهرماه به صورت شبانه از زندان های خوی و سلماس بازدید نمودند.

در بازدید اکیپ پایش امنیتی از زندان های شمال استان که از ساعت ۲۲/۳۰ روز ۲۱ مهرماه از ستاد اداره کل در مرکز استان آغاز گردید تیم بررسی کننده موارد حفاظتی و امنیتی زندان های شمال استان به سرپرستی جمشید مرادخانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت بعد از بازدیداز اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان و زندان شهرستان خوی راس ساعت ۴/۴۰ از زندان سلماس بازدید نمودند

در بازدید یک ساعته و نیم اکیپ پایش ضمن ارائه آموزش های لازم به پرسنل وظیفه و یگان حفاظت زندان سلماس در خصوص نحوه خدمتی و تجهیزات با حضور رئیس زندان گفتگو نمودند

همچنین بازدید از ابنیه های زندان، اماکن مراقبتی و آسایشگاه پرسنل وظیفه و زندانیان از برنامه های بازدید سرزده شبانه بود

اکیپ بازرسی از وضعیت امنیتی زندان های شمال استان آذربایجان غربی بعد از اقامه نماز صبح در زندان سلماس و ارائه نکته نظرات مکتوب حفاظتی در قالب توصیه های هوشیاری زندان سلماس را به قصد عزیمت به مرکز استان ترک نمودند .

ششمین ساعت بازدید شبانه به زندان سلماس رسید. ششمین ساعت بازدید شبانه به زندان سلماس رسید. ششمین ساعت بازدید شبانه به زندان سلماس رسید.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha