بازدیدهای شبانه مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مراکز تأمینی‌وتربیتی استان
بازدید شبانه مجتبی محمدی از زندان نقده

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی به صورت سرزده در ساعت سه بامداد روز ۲۲ مهرماه از زندان نقده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مدیرکل زندانهای استان با همراهی رئیس حفاظت و اطلاعات بامداد روز ۲۲ مهرماه به صورت سرزده از زندان نقده بازدید نمود.

این برنامه دیدار دو ساعته با مسئولان و کارکنان حاضر در زندان از ساعت ۱/۳۰ بامداد روز جمعه آغاز گردید. مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در ادامه بازدید از بازداشتگاه شهرستان اشنویه تا ساعت ۳/۳۰ با مداد در داخل بندهای زندان نقده حضور داشت .

بازدید از اماکن حفاظتی و نگهبانی ، داخل بندها و تاسیسات بهداری و بهداشتی برنامه های شبانه بازدید از زندان نقده بود که با حضور رئیس زندان نقده و همکاران این مجموعه انجام گردید.

در این بازدید مدیرکل زندان های استان اذربایجان غربی از تاسیسات بازسازی شده بهداشتی و امورت بهسازی بندهای داخل و سالن اصلی قرار گرفت و توصیه ها جهت تسریع در روند بازسازی صادر گردید.

بازدیدشبانه تا بامداد مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از زندان‌نقده بازدیدشبانه تا بامداد مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از زندان‌نقده بازدیدشبانه تا بامداد مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از زندان‌نقده بازدیدشبانه تا بامداد مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از زندان‌نقده

بازدید بامداد روز ۲۲ مهرماه مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی راس ساعت ۴ با مداد خاتمه یافت و هیات بازدید کننده به مرکز استان عزیمت نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha