دیدار رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با جمعی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر

احمدرضا بهرامی با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت‌شدگان ناآرامی های اخیر به صورت چهره به چهره دیدار و ضمن بررسی درخواست‌ها و مشکلات ایشان دستورات قضایی لازم را جهت پیگیری مسائل مطرح شده صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان،قاضی ناظر و مدیر کل زندان‌های استان با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر که با اقدامات خود نظم و امنیت جامعه را مختل کرده بودند به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه حفظ امنیت در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی به شمار می آید اظهار کرد: قوه قضائیه در راستای صیانت از نظم و آرامش در کشور اجازه هیچ گونه سوء استفاده و تعرضی را به آشوبگران نخواهد داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی و نهایت رأفت نسبت به فریب‌خوردگان اقدام خواهد کرد.

بهرامی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عطوفت و رأفت اسلامی پایه گذاری شده و لذا باید صف اغتشاش‌گران از مردم جدا شده و در رسیدگی به پرونده های متهمان، مجازات‌ها بر مبنای قانون و با توجه به میزان تأثیر و قصور افراد تعیین و به صورت مداراگونه عمل شود.

رئیس‌کل دادگستری در پایان از تلاش‌های شبانه روزی قضات، نیروی انتظامی و امنیتی در برخورد با عوامل اغتششات و حفظ نظم و امنیت مردم عزیز استان تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha