کد خبر: 2583
۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۲۴

مدیرکل زندان‌های لرستان:

امنیت امروز مرهون خون شهداست/جوانان فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند

کشوری، با بیان اینکه امنیت امروز مرهون خون شهدا است، گفت: باید قدران خون شهدا بود و جوانان ما نباید فریب توطئه‌های دشمن را بخورند
امنیت امروز مرهون خون شهداست/جوانان فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند

عبدالمجید کشوری در مراسم وداع با شهید گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان لرستان و شهدای امنیت اظهارداشت: حوادث اخیر در کشور و استان در شان مردم، جوانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای لرستان عبدالمجید کشوری در مراسم وداع با شهید گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان لرستان و شهدای امنیت با اشاره به اینکه در این اغتشاشات عده ای اسیر دست غول رسانه ای بیگانه قرار می گیرند و عده ای با برنامه در راستای اهداف دشمن قدم برمی دارند، عنوان کرد: حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است و جوانان ما نباید فریب دشمنان را بخورند.

وی خاطرنشان کرد: تعرض و چنگ انداختن به قانون توسط هر شخصی در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست و با کسانی که به پیکره پرتلاش و مردمی نیروی انتظامی می تازند و معترض به عملکرد نیروی انتظامی هستند، برخورد می شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی با هیچ کسی مماشات ندارد و اگر خلاف قانون اقدام شود برخورد خواهد شد.

کشوری با اشاره به اینکه این امنیت نتیجه خون شهدا است، گفت: شهدا جان خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز همه ما در امنیت زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه های این کشور هستند و چرخ آینده باید به دست این جوانان بچرد، تصریح کرد: جوانان باید هوشیار باشند و فریب توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای را نخورند.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha