همت خیرین برای آزادی 15زندانی به‌مناسبت میلاد پیامبر(ص)

در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری، دادستان و جمعی 17 نفره از مراجع قضایی (روسای دادگستری و دادستان ها) تعداد 15 زندانی نیازمند مالی با همت ستاد دیه و خیرین از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و با کمک ستاد دیه و خیرین، 8 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و با مساعدت مراجع قضایی نیز به 7 زندانی دیگر مرخصی پایان محکومیت منجر به آزادی اعطا شد.

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون 105 زندانی نیازمند مالی از زندان های استان ایلام آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند. وی افزود: قضات و مراجع قضایی تعامل مطلوبی را با زندان های استان دارند و از ابتدای سال تا کنون 473 مورد از زندان های استان بازدید شده است.

احسانی اذعان داشت: در حوزه دادرسی الکترونیک طی سال گذشته 1957 مورد و در سالجاری طی شش ماه گذشته 1393 مورد دادرسی به صورت الکترونیکی انجام شده است. مدیرکل زندان های ایلام گفت: 74 زندانی نیز تحت نظارت الکترونیک هستند و با تعامل مراجع قضایی مجازات های جایگزین حبس در حال توسعه است.

رییس کل دادگستری استان ایلام نیز در ادامه از خدمات ارزشمند تامینی و تربیتی در سطح زندان های استان و فعالیت های اصلاحی و بازپرورانه که برای زندانیان ارائه می شود تقدیر کرد و تلاش دلسوزانه مسئولین زندان های استان را خداپسندانه و در راستای تحقق اهداف سازمانی خواند.

گفتنی است در این مراسم 17 نفر از مراجع قضایی استان نیز حضور داشتند و اتاق قاضی اجرای احکام مستقر در زندان نیز افتتاح شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha