بازدید رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از زندان تنکابن

رئیس کل دادگستری مازندران به‌صورت سر زده به همراه برخی معاونان خود از زندان تنکابن بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری به ‌صورت سر زده به همراه برخی معاونان خود از زندان تنکابن بازدید کردند.

وی در این بازدید با مددجویان و متهمان زندان به ویژه متهمان بازداشتی اغتشاشات اخیر گفت‌وگو و پس از شنیدن درخواست آنان، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف این زندان گفت: هدف از این بازدیدها بررسی مشکلات و مسائل زندان و مددجویان از نزدیک و شنیدن صحبت‌های آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: سیاست دستگاه قضایی استان در دوره تحول وتعالی ایجاب می کند تا پرونده های دارای زندانی به طور ویژه پیگیری شود.

وی در این بازدید بر استفاده از مجازات های جایگزین حبس، تقویت برنامه‌های تربیتی واصلاحی درزندان ها و بهره‌مندکردن زندانیان مستحق تخفیف از ارفاقات قانونی، تاکید کرد و گفت: امیدواریم باپیگیری ها وتوجه به سیاست های کاهش جمعیت کیفری شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به مراجع قضایی استان و هم کاهش جمعیت زندانیان باشیم.

رئیس دستگاه قضایی استان همچنین با تاکید بر ضرورت بازدیدهای حضوری رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی از زندان‌های استان، اظهار کرد: مسئولان قضایی باید باتوجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه دیدارهای چهره به چهره با مددجویان را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند تا از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha