بازدید مدیرکل زندان‌های استان قزوین از شهرک صنعتی کاسپین

مدیرکل زندانهای استان قزوین باهیئت همراه خود از شهرک صنعتی کاسپین بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی هدف ازاین بازدید را بهره گیری از ظرفیت های تولیدی و صنعتی بخش خصوصی، برای توسعه اشتغال زندانیان عنوان نمود و اظهار داشت: موسسات کیفری استان برای سرمایه گذاری بخش های خصوصی وکارخانجات تولیدی و صنعتی در زندان، آمادگی کامل دارد.

مدیرکل زندانهای استان در این بازدید، به اهداف سازمانی برای ارتقاء وضعیت شغلی زندانیان اشاره کرد وگفت: وجود مشوقها وامتیازات قانونی، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زندانهاست وسرمایه گذاران بخش تولیدی و صنعتی می توانند از این فرصت برای توسعه و رونق بخشی در بخش های مختلف بهره مند شوند.

وی نتایج حاصل از این تعاملات را دوسویه عنوان کرد و تصریح داشت: توسعه اشتغال زندانیان علاوه بر رضایت خداوند متعال، ارتقاء سطح معیشت خانواده زندانیان وکاهش آسیب های اجتماعی از یک سو و بهره مندی سرمایه گذاران از امتیازات نیروی کار را از سوی دیگر بدنبال خواهد داشت.

در جریان این بازدید شرکت های نورآوران ارتباط صنعت (تولیدکننده انواع دسته سیم های برقی) و شرکت نورا کاسپین (تولیده کننده لامپ های کم مصرف) همکاری ومشارکت خود را در جهت سرمایه گذاری واستقرار دستگاه های تولیدی در مجموعه زندانهای استان وهمچنین بکار گیری زندانیان نظام نیمه آزادی اعلام نمودند.

انتهای خبر/

بازدید مدیرکل زندانهای استان قزوین از شهرک صنعتی کاسپین

بازدید مدیرکل زندانهای استان قزوین از شهرک صنعتی کاسپین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha