سربازی خدمتی مقدس و تمرین ایثارگری است

در جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از سربازان ساعی زندان های چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، با حضور مدیرکل زندان های استان، هنرمندان و روایتگران دفاع مقدس از زحمات سربازان تلاشگر زندان های استان تقدیر شد.

مدیر کل زندان های استان ضمن تبریک ۱۷ ربیع الاول گفت: پیامبر اسلام (ص) انسان کامل و خاتم انبیاء الهی است که واجد همه مزایای مشترک انبیای پیشین است و تا روز قیامت کسی به این ویژگی‌ها متّصف نخواهد شد.

حیدری با اشاره به تدبیر امام خمینی(ره) در نامگذاری هفته وحدت افزود: اتحاد، نخ تسبیحی است که مسلمانان را فارغ از هر نگاه و اختلاف سلیقه ای را در کنار هم نگه می‌دارد و آن‏ها را از پراکندگی حفظ می‌‏کند. وحدت عامل مهم حرکت ‏بخش برای انقلاب‌‏ها و به ویژه انقلاب اسلامی بوده بوده و از این گذرگاه پیروزی‏‌ها ، موفقیت‌ها و پیشرفت مادی و معنوی در کشور ما به وجود آمد.
وی با تاکید بر نقش مهم سربازان در امنیت زندان های افزود: سربازان از مهمترین مولفه‌های قدرت وامنیت هستند و سربازان عزیز یکی از ارکان دفاعی و امنیتی کشور و حفظ و صیانت از دستاوردهای اصلاحی و تربیتی زندان های استان هستند.

در پایان مراسم که بااقامه نماز جماعت، اجرای هنرمندان استان و خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس همراه بود از زحمات سربازان ساعی با اهدای لوح و کارت هدیه قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha