تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی در زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا از کارکنان نیروی انتظامی شاغل در زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد؛ با حضور منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد طی مراسمی از فرمانده یگان حفاظت و کارکنان نیروی انتظامی شاغل در زندان های استان با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

بیژنی مدیر کل زندان های استان در این آئین ضمن تبریک هفته ناجا با بیان اینکه امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، امنیت و آسایش جامعه را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت : فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و تعامل و همکاری در برقراری امنیت مراکز تأمینی و تربیتی استان نیز مرهون زحمات و تلاش‎های خالصانه نیروی انتظامی استان است.

وی با اشاره به حدیث وارده از رسول اکرم (ص) در خصوص امنیت خاطر نشان کرد: ((دو نعمت الهی که بشر آن را ناسپاسی می کند،سلامتی ودیگری امنیت است و تا این دو نعمت را از دست ندهیم، متوجه ارزش وفایده این دونعمت نخواهیم شد)) که انصافا نیروی انتظامی در مقوله امنیت اهتمام و تلاش وافر دارد.

این مقام ارشد زندان های استان در ادامه به مقوله و موضوع امنیت در زندان ها اشاره نموده و افزود: در زندان ها اول باید امنیت و آرامش برقرار باشد سپس دیگر امور اصلاح و تربیتی که اگر امنیت در زندان ها حاصل نگردد همه کار ها ابتر و به سرانجام نخواهند رسید.

وی گفت: در سایه امنیت پایدار است که زندان ها و کار کنان آن می توانند برنامه های اصلاحی، اشتغال، امور بهداشت و درمان و دیگر برنامه های نظام زندانبانی را انجام دهند که بخشی از این امنیت و پشتیبانی را مدیون کارکنان نیروی انتظامی هستیم.

سرهنگ دوم سیاوش صمدی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیر کل زندان های استان به جهت توجه به کارکنان نیروی انتظامی و مقوله امنیت در زندان ها اظهار داشت: یگان حفاظت زندان ها بواسطه شغل و جایگاه امنیتی خود در مراکز بازپروری استان تمام تلاش خود را در این راستا برای نیل به اهداف سازمانی و ارتقاء امنیت انجام خواهد داد.

در پایان این مراسم با اعطاء لوح سپاس و اهداء هدایایی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی شاغل در زندان ها تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha