بررسی مطالبات زندانیان یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از بخشهای مختلف زندان مرکزی یاسوج بازدید و با زندانیان چهره به چهره دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، نماینده ولی فقیه در معیت بیژنی مدیر کل زندان ها و دادستان مرکز استان و برخی از قضات دادسراهای عمومی و انقلاب در بازدید از ندامتگاه یاسوج در جمع زندانیان گفت: جای تأسف و نارحتی است که بزه و جرم در جامعه ما به گونه است که تعدادی از جوانان که می توانستند در جامعه تأثیر گذار باشند باید در زندان عمر خود را بگذرانند.

آیت االه سید نصیر حسینی با بیان اینکه ما باید به دید عبرت آموزی به محیط زندان نگاه بکنیم افزود: امید وارم پس از بازگشت به جامعه باردیگر زندان را تجربه نکنید و به دنبال اشتغال و زندگی سالم باشید.

وی ضمن گفتگوی چهره به چهره با تعداد زیادی از زندانیان سؤالاتی در خصوص علت محکومیت و مدت زمان سپری شده از حبس آن ها شرایط بهداشتی، امکانات رفاهی و میزان اشتغال زایی در زندان مطرح کرد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان نیز پیش از سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج با بیان گزارشی از عملکرد امر زندانبانی گفت: زندانیان بنا بر هر جرم و بزهی به عنوان امانت پیش ما نگهداری می شوند که ضمن فراهم نمودن امکانات رفاهی زمینه ی اشتغال و حرفه آموزی، کلاسها و برنامه های دینی و اعتقادی، راه اندازی مدارس قرآنی همراه با آموزش های مفید مهارت های اساسی زندگی با برنامه ریزی های مدون و اصولی فراهم گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha