مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین از مراکز شغلی زندان مرکزی استان بازدید کرد

بمنظور توسعه همکاری وتعاملات مشترک جهت ارتقاء کمی و کیفی اشتغال زندانیان، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از مراکز اشتغالزایی زندان مرکزی بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: توسعه برنامه های شغلی زندانیانی اولین اولویت از برنامه های ابلاغی سازمان زندانهاست و امیدواریم با تعامل ادارات وارگانهای ذیربط بتوانیم در جهت اشتغالزایی زندانیان گام های مؤثری برداریم.

وی افزود: اشتغال زندانیان در زمان تحمل حبس منجر به کاهش آسیب های اجتماعی دوران تحمل کیفر گردیده وعلاوه برآن با توانمندسازی زندانیان، زمینه های کاهش تکرار مجدد جرم و عود مجدد به زندان از بین خواهد رفت.

مدیرکل زندانهای استان در جریان این بازدید خواستار همکاری موثرو استفاده از همه ظرفیتهای قانونی برای بکارگیری زندانیان در بخش های مختلف شغلی شد و خاطر نشان کرد: با اشتغالزایی برای هر زندانی و ایجاد درآمدبرای خانواده آن، بسیاری از مشکلات و آسیب های ناشی از تحمل حبس سرپرست خانواده کاهش یافته و در این صورت می توانیم کار اصلاحی و تربیتی اثرگذار انجام دهیم .

کشاورز نیز در پایان این بازدید اذعان داشت: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با استفاده از تمام توان خود و همچنین بهره گیری از ظرفیتهای بخش خصوصی ، آمادگی خود را برای توسعه اشغال زندانیان اعلام می دارد.

انتهای خبر/

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از مراکز شغلی زندان مرکزی بازدید کرد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از مراکز شغلی زندان مرکزی بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha