مددجوی محکوم به پرداخت مهریه از زندان پاوه کرمانشاه آزاد شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم‌(ص)‌و امام جعفر صادق‌(ع)‌زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی مهریه با کمک و همت خیرین در زندان پاوه فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندانهای استان کرمانشاه، زندانهای محکوم به پرداخت مهریه از زندان پاوه استان کرمانشاه با همت خیرین آزاد شد.

رئیس زندان پاوه با اعلام این خبر گفت: با کمک مالی دو نفر افراد خیر به واسطه اعضای محترم شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و ستاد مردمی دیه استان یکی از زندانیان جرائم غیر عمد که به علت عجز از پرداخت مهریه در زندان بسر می‌برد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بهمن عزیزی در این رابطه افزود : این زندانی محکوم مالی که فردی جوان و غیر بومی این شهرستان بود به علت ناتوانی در پرداخت چند سکه بهار آزادی مدت 6ماه در زندان پاوه بسر می برد.

ایشان در ادامه عنوان نمودند : با پیگیری این زندان و به واسطه اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی این زندان و ستاد مردمی دیه استان دو نفر افراد نیکوکار آمادگی خود را جهت کمک به آزادی این زندانی اعلام کردند و با پیگیری لازم و پرداخت مبلغ تعداد سکه توافق شده زمینه آزادی وی فراهم و زندانی از زندان آزاد شد.

رئیس زندان شهرستان پاوه در خاتمه از تلاشهای مستمر و انسان دوستانه افراد نیکوکار و اعضای محترم شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان و ستاد مردمی دیه در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha