اعطاء بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک به زندانیان نیازمند آزادشده

در قالب اعطای بن های فروشگاهی،لوازم التحریر،کمک هزینه های تحصیلی و درمانی،سبد کالا و البسه و پوشاک،زندانیان نیازمند آزاد شده از کمک های مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای قم بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم،در شش ماهه نخست سال جاری،مرکز مراقبت بعد از خروج زندانهای استان قم،موفق به اعطای بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک مردمی به زندانیان آزاد شده است.

دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم ضمن تقدیر از خیرینی که با نیات حسنه خود به زندانیان و خانواده آنها کمک می کنند بیان داشت: در شش ماهه نخست سال جاری به 116 نفر از زندانیان آزاد شده 348 میلیون ریال بن خرید کالا و 178 بسته معیشتی نیز شامل ( برنج ، روغن ، رب گوجه،حبوبات ،پروتئین و گوشت گرم گوسفندی ) به ارزش 607 میلیون ریال اهداء شده است.

وی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی نیز بسته های لوازم التحریر،پوشاک و کمک هزینه تحصیلی به ارزش 410 میلیون ریال جهت ادامه تحصیل فرزندان زندانیان آزاد شده از محل کمک های مردمی توسط این مرکز اهداء شده است.

مدیر کل زندانهای استان قم همچنین به کمک هزینه درمانی به 7 نفر از زندانیان آزاد شده به ارزش 35 میلیون ریال توسط این مرکز اشاره کرد و گفت: 400 نفر از زندانیان و خانواده شان درکلاسهای مشاوره روانشاسی و آموزشی خانواده که در این مرکز برگزار می شود شرکت داشته اند .

دکتر رنجبر از نجات 3 نفر از زندانیان محکوم به قصاص و اخذ رضایت شکات با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان در شش ماهه نخست سال خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری اعضای این کمیته و کمک های خیرین این مهم صورت گرفته است.

مدیر کل زندانهای قم در پایان به فعالیت های مرکز نیکوکاری شهید لاجوردی اشاره داشت و گفت: کمک های خیرین به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال به این مرکز نیز باعث آزادی 17 نفر از زندانیان از ابتدای سال جاری تاکنون شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha