سرپرست بنیاد تعاون زندانیان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

آئین معارفه سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان زندان های کهگیلویه و بویراحمد با حضوربا حضورنوید معاون توسعه بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرکل زندان‌های استان ، معاونین و رؤسای ستادی اداره کل و رؤسای زندان‌های استان و کارکنان بنیاد تعاون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، طی آئینی رضا سلیمانی به عنوان سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات علی خان قلی پور سرپرست سابق بنیاد قدردانی شد.

مدیرکل زندان‌های استان در این آئین با بیان اینکه اشتغال از مهمترین اولویت ده گانه سازمانی به شمار می رود گفت : مهمترین اهداف بنیاد تعاون زندانیان باید ایجاد اشتغال پایدار در تمام زندان ها و ارتقای وضعیت کسب درآمد برای خانواده زندانیان باشد.

وی افزود : زندان های استان از هیچ تلاشی برای ارتقاء برنامه های اشتغالزایی دریغ نمی کند لذا انتظار داریم ، ایجاد شغل برای اقشار آسیب پذیر جامعه به عنوان دغدغه بنیاد تعاون زندانیان کشور نهادینه شود.

بیژنی بیان کرد: طبق تحقیقات بعمل آمده درصد کمی از زندانیانی که صاحب شغل و حرفه ای شدند به زندان بر می گردند لیکن ایجاد شتغال و حرفه برای زندانیان و بازار کار برای آنان بازگشتشان را به زندان به حداقل می رساند.

وی اضافه کرد : با عنایت به منویات رئیس سازمان زندان ها واقدامات تأمینی و تربیتی کشور و تأکید بر توجه ویژه به اشتغال زندانیان ، مسئولیت بزرگی را متوجه ما کرده است و باید تلاش کنیم تا به اهداف سازمانی جامه عمل بپوشانیم.

سید رضا نوید برق معاون سرمایه های انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور نیز در این آئین با تقدیر از همراهی و همکاری مدیریت و مجموعه زندان های استان افزود : عواملی موثر در شکوفایی برنامه های بنیاد تعاون تأثیر که همدلی و تعامل خوب مدیریت زندان های استان و مجموعه او می تواند در ارتقاء برنامه های بنیاد تأثیر گذار باشد.

معاون سرمایه های انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور تصریح کرد : سیاست بنیاد تعاون ، توسعه اشتغال زندانیان و کسب درآمد و غنی سازی اوقات فراغت زندانیان در طول حبس است که عواید آن به زندانی ، هم بندی ها ، خانواده و جامعه می رسد.

در ادامه قلی پورسرپرست قبلی بنیاد تعاون گزارشی از عملکرد این بنیاد را عنوان و رضا سلیمانی سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان نیزبه ارائه برنامه های خود در زمینه توسعه فعالیت های بنیاد در زمینه اشتغال و درامد زایی پرداخت.

درپایان رضا سلیمانی به عنوان سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان معرفی و از خدمات علی خان قلی پور با اهداء لوحی قدردانی گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha