بازدید نماینده حقوق شهروندی از زندان فریدن

بنیمی نماینده حقوق شهروندی دادگستری کل استان اصفهان در معیت جدیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریدن از زندان بازدید کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، بنیمی نماینده حقوق شهروندی در معیت جدیدی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان فریدن از زندان بازدیدو بصورت چهره به چهره با مددجویان گفتگو و سوالات ومشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دارند.

حسنی رییس زندان فریدن گفت: هدف ما و همه همکاران در زندان رفع مشکلات زندانیان و تسریع در فرایند اصلاح و تربیت و بازگشت سعادت مندانه آنان به آغوش خانواده وجامعه است.
حسنی با بیان اینکه تمام تلاش ها در سیستم اصلاح و تربیت و قضایی کشور، حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی زندانیان در زندان ها ست اظهار داشت: همکاران ما به مثابه جهادگرانی خاموش نسبت به انجام به موقع امور زندانبانی و تأمین خواسته ها و مطالبات به حق زندانیان در راستای حفظ حقوق شهروندی و تکریم آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
نماینده حقوق شهروندی ضمن بازدید از قسمتهای مختلف این زندان و دیدار با زندانیان در نشست با رئیس زندان و دادستان فریدن، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده و رسیدگی رفاهی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی به زندانیان، وضعیت کلی زندان و برنامه های صورت گرفته در آن را مثبت ارزیابی کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha