بازدید ۱۴۰ قاضی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های آذربایجان غربی

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۱۳۹ قاضی از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_عصر روز سه شنبه ۱۹ مهر ماه به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در برنامه ای هماهنگ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۱۳۹ قاضی از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

در این بازدید ۴ ساعته عتباتی و معاونین قضایی و مقامات عالی قضایی و هیات ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان و مسئولین قضایی و روسا و دادستانهای حوزه های قضایی ضمن بازدید از بندهای زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدارهای چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

این بازدیدها آثار و برکاتی داشت که از جمله نتایج آن می توان به آزادی ۵۷ مددجو، موافقت با آزادی مشروط ۲۰ نفر، موافقت با مرخصی منجر به آزادی ۱۴ نفر، موافقت با درخواست عفو ۱ نفر، موافقت با تعلیق مجازات ۱۱ نفر، اعطای مرخصی به ۱۴۰۷ نفر، موافقت با اشتغال ۸۱ نفر، موافقت با تخفیف مجازات ۲ نفر و موافقت با درخواست پابند الکترونیک ۳۱ نفر اشاره نمود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha