آزادی ۵۷ زندانی نتیجه بازدید ۴ ساعته ۱۴۰ قاضی از زندان‌های آذربایجان غربی
بازدید قضات دادگستری استان آذربایجان غربی از زندان ها

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۱۴۰ قاضی حوزه های قضایی شهرهای مختلف از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۱۴۰ قاضی حوزه های قضایی شهرهای مختلف به مدت ۴ ساعت از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

این بازدید دسته جمعی بعد از وقت اداری و با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان در جهت رسیدگی به امورات زندانیان و رفع مشکلات آنها به صورت میدانی بود که از ساعت ۱۵ تا ساعت۱۹ به صورت برنامه مستمر بازدید و دیدار چهره به چهره در زندان های استاآذربایجان غربی ادامه داشت .

در بازدید روز ۱۹ مهر ماه، رئیس کل ، معاونین قضایی ، مقامات عالی قضایی و هیات ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان همچنین حضور همزمان مسئولین قضایی و روسا و دادستانهای حوزه های قضایی شهرستان ها ، ضمن بازدید از بندهای زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدارهای چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

در پایان این بازدید همزمان از زندان های استان آذربایجان غربی ۵۷ مددجو بعد از رسیدگی به درخواست شان آزادشدند. همچنین با آزادی مشروط ۲۰ نفر زندانی موافقت گردید .

موافقت با درخواست مرخصی منجر به آزادی ۱۴ زندانی ، و تعلیق مجازات ۱۱ نفر و همچنین اعطای ۱۴۰۷ مورد مرخصی مناسبتی وموافقت با اشتغال ۸۱ نفر و قبول درخواست پابند الکترونیک ۳۱ نفر از نتایج بازدید ۴ ساعته مراجع قضایی از زندان های استان آذربایجان غربی بود .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha