مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد

رستمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور در بازدید از زندان مرکزی مشهد بر لزوم تدوین و توسعه اقدامات اثربخش فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی ، رستمی ضمن بازدید از اندرزگاه نسوان و دیدار و گفتگوی مستقیم با زندانیان و ارزیابی وضعیت قضایی مددجویان ، سطح تعامل مراجع قضایی با مجموعه زندان را مطلوب ارزیابی کرد .

وی در ادامه این بازدید با همراهی جانفدا مدیر کل زندانهای خراسان رضوی با حضور در اندرزگاه جوانان ( معراج ) زندان مرکزی مشهد و گفتگو با روحانیون و متولیان طرح معراج ، مجموعه اقدامات جاری در این طرح را موثر و قابل تسری به سایر زندانها عنوان کرد و پس از اخذ گزارش نتایج طرح معراج طی دو سال گذشته گفت : مبنای کلیه سیاست های نظام زندانبانی اسلامی خودشناسی ، خدا شناسی و احیاء نفوس است که این مسئله باید با نگاه کارشناسی دینی ، همانند طرح موفق معراج در زندان مرکزی مشهد مورد توجه قرار گیرد و تدوین و توسعه برنامه های فرهنگی و تربیتی بر پایه تعالیم اسلامی در دستور کار فعالین این حوزه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندانهای کشور در پایان این بازدید ضمن حضور در اندرزگاه قرنطینه زندان مرکزی مشهد و گفتگو با زندانیان ، در خصوص مشکلات قضایی مطرح شده تدبیر و دستور رسیدگی صادر کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha