مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی از زندان خوی سرکشی کرد

یک روز بعد از واقعه طبیعی زلزله ۵/۴ ریشتری در شهرستان خوی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در راس هیاتی از مسئولین ستاد اداره کل از زندان خوی بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، یک روز بعد از واقعه طبیعی زلزله ۵/۴ ریشتری در شهرستان خوی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در راس هیاتی از مسئولین ستاد اداره کل از زندان خوی بازدید نمود.

در این بازدید سه ساعته از زندان خوی فرمانده یگان حفاظت ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت و روسای حفاظت و اطلاعات و بازرسی و رسیدگی به شکایات همراه رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان حضور داشتند ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان خوی و بررسی وضعیت ابنیه و امکنه بخصوص در نقاط امنیتی و حفاظتی با زندانیان نیز دیدار و گفتگو نمود.

بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی

در این بازدید مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با پایش وضعیت اشتغال زندانیان در زندان خوی و اردوگاه کار درمانی وحرفه آموزی بخصوص بعد از مصاحبه با مددجویان شاغل در بخش های مبل سازی ، جوشکاری ، قالیبافی و تولیدات گلخانه ای ، مدیریت این اولویت را در این دو مرکز مطلوب ارزیابی نموده و بر توسعه فعالیت ها در سالن های اردوگاه کار درمانی با استقرار واحدهای تولیدی بخش خصوصی بخصوص صنایع دارای بازار فروش در منطقه توصیه هایی را ارائه نمود .

بازدید از طرح های عمرانی زندان خوی از جمله ساخت مجتمع اشتغال در دو طبقه و کارگاه های حرفه آموزی و فرهنگی بر تسریع در روندتکمیل آن دستورات لازم را صادر نمود

بازدید از واحدهای تولیدات گلخانه ای در زندان خوی و قالیبافی و گفتگو با مددجویان شاغل از برنامه های دیدار محمدی مدیرکل زندانها در سه ساعت بازدید از زندان خوی بود .

در بررسی مدیرکل و کارشناسان دفتر فنی مهندسی آسیب جدی در اثر زلزله در زندان خوی گزارش نگردید .

بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی بازدید مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از زندان شهرستان خوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha