دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با خانواده دو مددجوی آسیب‌دیده در زلزله خوی
بازدید از منزل آسیب دیده دو مددجوی شهرستان خوی در اثر زلزله دو روز گذشته

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی ، یک روز بعد از وقوع زلزله در شهرستان خوی به منطقه عزیمت و ضمن بازدید از زندان و اردوگاه کار درمانی با دو خانواده مددجوی صدمه دیده در جریان زلزله دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ،مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی ، یک روز بعد از وقوع زلزله در شهرستان خوی به منطقه عزیمت نمود و ضمن بازدید از زندان و اردوگاه کار درمانی با دو خانواده مددجوی صدمه دیده در جریان زلزله ۱۳ مهر ماه دیدار نمود .

مجتبی محمدی با هیاتی از معاون سلامت اصلاح و تربیت ، مسئولین حفاظتی ، نظارتی و دفتر فنی مهندسی بعد از بازدید از زندان شهرستان خوی و بررسی آسیب های جزیی در اماکن به دیدار دو خانواده مددجوی این شهر رفت که در جریان وقوع زلزله منزلشان تخریب و اعضای خانواده بعلت ترس در حین فرار صدمه دیده بودند .

وی با بازدید از منازل و صحبت با اعضای خانواده دو مددجوی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان بسته حمایتی برای خانواده های آسیب دیده اعطاء نمود .

دیدار مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با خانواده دو مددجوی آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی دیدار مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با خانواده دو مددجوی آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی دیدار مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با خانواده دو مددجوی آسیب دیده در زلزله شهرستان خوی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha