حضور مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی در محفل انس با قرآن مددجویان اردوگاه کاردرمانی خوی

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید سه ساعته از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان شهرستان خوی در محفل انس با قرآن مددجویان شرکت نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید سه ساعته از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان شهرستان خوی در محفل انس با قرآن مددجویان شرکت نمود .

در این مراسم که بمناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و آغاز اعیاد ماه ربیع الاول در دو سالن جداگانه اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی شهرستان خوی برگزار گردید مدیرکل زندان ها با حضور در هر دو مراسم ضمن تجلیل از فعالیت های فرهنگی برنامه ریزی شده در مناسبت ها گفت : حساب تربیتی قرآن و آگاهی بخشی مصحف شریف جدا ست زلال معارف قرآن باید در تمام روزانه های زندگی همه مسلمانان جاری باشد و آثار تربیتی آن بر همه جامعه اسلامی در هر جا که تقدیر او را قرار داده است باید ساری گردد.

وی گفت : آثار تربیتی قرآن و معارف بصیرت بخش آن توسط مربیان مجرب با روش های زیبنده قرآنی آموزش داده شود روزانه باید با توسل به آیات الهی در تدبر آیات جهد کنیم و سبک زندگی قرآنی را با تعلیم و تفسیر به همگان بخصوص زندانیان عرضه کنیم

وی در ادامه به مددجویانی که شبانه در داخل بندها به تهجد و راز و نیاز مشغول هستند اشاره نمود و گفت: کنار سجاده هر شکسته دلی در کنج زندان قرآن قرار دارد این رمز جاودانگی قرآن در تمام برهه های زندگی و اعصار برای نیازهای معنوی بشر است .

در مراسم محفل انس قرآن برنامه های متنوعی از جمله آموزش سبک زندگی قرآنی ، تواشیح خوانی ، جمع خوانی، قرائت وتلاوت مددجویان و تقدیر از فعالین قرآنی اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی اجرا گردید.

کنار سجاده هر شکسته دلی در کنج زندان قرآن قرار دارد این رمز جاودانگی قرآن برای نیازهای بشر در تمام اعصار است. کنار سجاده هر شکسته دلی در کنج زندان قرآن قرار دارد این رمز جاودانگی قرآن برای نیازهای بشر در تمام اعصار است. کنار سجاده هر شکسته دلی در کنج زندان قرآن قرار دارد این رمز جاودانگی قرآن برای نیازهای بشر در تمام اعصار است.

در ادامه مجتبی محمدی مدیرکل زندان ها در مراسم جشن امامت سالن دو زندانیان اردوگاه حضور رساند و با تبریک اعیاد گفت : منتظر واقعی در همه جا رسالت مهدوی خود را ادامه می دهد تذهیب نفس و تلاش برای خودسازی با آثار تعلیم و تربیتی اسلام وظیفه یک منتظر واقعی حتی در درون زندان است و این عالی ترین فرصت بازنگری و بازسازی در نفس است .

برنامه های شاد و اجرای سرود ، نمایش و شعر خوانی از جمله آثار عرضه شده مددجویان در سالن شماره دو بود

در ادامه مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از بخش های مختلف اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی بازدید و با چند تن از زندانیان دیدار نمود.

مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در راستای بازدید از اردوگاه شهرستان خوی یک روز بعد از واقعه طبیعی زلزله ۵/۳ ریشتری در این منطقه گفت: به حمد الله زلزله آثار تخریبی در زندان و اردوگاه خوی به همراه نداشت و آثار جزیی آن بر اماکن با بهسازی رفع می گردد که با حضور مسئول دفتر فنی و مهندسی زندان های استان دستورات کارشناسی لازم برای بازسازی آن در اولین فرصت و مقاوم سازی صورت پذیرفت .

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی بعد از سه ساعت بازدید راس ساعت ۱۴ ظهر اردوگاه کار درمانی زارعان را جهت بازدید از زندان خوی ترک نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha