حضور مستمر علما و روحانیون اهل سنت در زندان زاهدان 

مرتضی پیری مدیر زندان مرکزی زاهدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها گفت : فعالیت های فرهنگی و تربیتی نقش ویژه ای در تبدیل  زندان به آموزشگاه نیکی ها دارد برای اینکه زندان محیطی برای تنبه و تحول زندانی باشد باید یک بستر فرهنگی مناسب برای او مهیا شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،مرتضی پیری مدیر زندان مرکزی زاهدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها گفت : فعالیت های فرهنگی و تربیتی نقش ویژه ای در تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها دارد برای اینکه زندان محیطی برای تنبه و تحول زندانی باشد باید یک بستر فرهنگی مناسب برای او مهیا شود .
رییس شورای فرهنگی زندان زاهدان افزود : برای اجرای موفق و مناسب برنامه های تقویم فرهنگی سازمان و برنامه های ابتکاری تصویب شده در شورای فرهنگی زندان یکایک کارکنان زندان یک عنصر فرهنگی تعریف شده اند تا وظیفه سازمانی خود را با رویکرد فرهنگی و تربیتی انجام دهند .
وی ادامه داد: علاوه بر توانمندی های کارکنان زندان از ظرفیت های جامعه از جمله علما و روحانیون برجسته استان در برنامه های فرهنگی و فعالیت های آموزشی در زندان همچون گرامیداشت مناسبت ها و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف استفاده می شود .
مدیر زندان مرکزی زاهدان در بخش دیگری از سخنانش گفت :با عنایت به همزیستی برادرانه مسلمانان تشیع و اهل سنت در زاهدان که پایتخت وحدت اسلامی کشور است علما و روحانیون اهل سنت به صورت مستمر در زندان زاهدان حضور پیدا می کنند و هم در برنامه های عمومی زندان مشارکت دارند و هم کلاس های آموزشی اختصاصی اهل سنت همچون احکام و اعتقادات برگزار می کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha