اولیای دم زندگی دوباره به محکوم‌به‌قصاص بخشیدند

با تلاش و پیگیری کمیته صلح و سازش زندان شهرستان فردوس و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بشرویه ، معتمدین و صلح یاران، با حضور اولیای دم و رضایت مشروط آن ها، زندانی محکوم به قصاص حیاتی دوباره گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی،رئیس زندان شهرستان فردوس گفت : یکی از زندانیان که هم اکنون به جرم قتل خواهرزاده خود در زندان فردوس تحمل حبس می کند. بر اثر وارد کردن ضربه به سر مقتول موجب فوت مرحوم می شود و به دنبال این اتفاق و پس از طرح شکایت از سوی اولیای دم و دستگیری متهم به قتل، با تشکیل پرونده قضائی خواستار رسیدگی در دادگاه مربوطه می شوند.

«حمید کامل برون» افزود: پس از صدور حکم قصاص، کمیته صلح و سازش زندان فردوس بر اساس وظیفه ذاتی خود وارد عمل شد و با تدبیر ویژه حسن خاکشور رئیس دادگستری شهرستان بشرویه و تشکیل چندین جلسه با حضور خسروی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه ، صلح یاران و معتمدین شهرستان و نیز حضور اعضای کمیته صلح و سازش زندان فردوس ؛ سرانجام با تلاش و وساطت معتمدان و ریش سفیدان، رضایت اولیای دم به طور مشروط و پرداخت مبلغ هشتصد میلیون تومان دیه به قاتل زندگی دوباره دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha