خانواده زندانیان جرمی مرتکب نشده‌اند

مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی در دیدار با یکی از خانواده‌های زندانیان نیازمند گفت: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی‌اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندان‌های استان در سفر یکروزه دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند و کمک به رفع مشکلات آنان به شهرستان قاین رفته بود،گفت: در شرایط اقتصادی کنونی‌خانواده‌های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می‌برد، با مشکلات مالی مواجه شده اند.

«علی عبدی»افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید است و بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده‌های آبرومندی هستند و به گونه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد افراد بی نیازی هستند.

وی ادامه داد:خانواده زندانیان جرمی مرتکب نشده اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند و تلاش‌ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا حد توان، بتوان از طریق مددکاران اجتماعی، انجمن حمایت از زندانیان، نمایندگی ستاد دیه استان و مرکز مراقبت بعد از خروج، این آسیب‌ها را به حداقل ممکن رساند.

گفتنی است، پرونده مدجـود برای آزادی در آینده نزدیک مطرح می شود و در این دیدار یک بسته معشتی و لوازم التحریریه نیز اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha