اهدای زندگی دوباره به سرباز محکوم‌به‌قصاص با رضایت اولیای دم

مددجوی ۲۳ ساله محکوم به قتل بند نظامیان که در سال ۱۳۹۷ در سربازی در شهر سومار باعث قتل هم خدمتی خود شده بود، بعد از تحمل ۴ سال با پیگیری های مددکارش و مسئولین زندان مرکزی با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت و آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندانهای استان کرمانشاه، در مراسمی با حضور رئیس دادسرای نظامی، دادستان دادسرای نظامی، قاضی ناظر بر زندان، معاون دادستان نظامی، معاون قضایی شورای حل اختلاف استان و مسئولین زندان های استان کرمانشاه، مددجویی محکوم به قتل و قصاص با رضایت اولیای دم و کمک خیرین با پیگیریهای متوالی فلیچرخانی مددکار بند نظامیان، مسئولین زندان مرکزی و با همکاری و وساطت حاج عباس عربی با توجه به چهار نوبت متفاوت که در زمان های مشخص برای حکم قصاص اعلام شد، پس از تحمل چهار سال حبس از بند و قصاص رهایی یافت و آزاد شد.

این مددجو در سال ۱۳۹۷ در زمان سربازی در شهر سومار هم خدمتی خود را به علت اختلافات و درگیری به قتل رسانده بود. وی بعد از تحمل چهار سال حبس و با پیگیری های مداوم مسئولین و خیرین برای رضایت از اولیای دم که مقتول اهل شهر درود استان لرستان بوده است با موفقیت از اخذ رضایت در روز شهادت امام حسن عسکری (ع) و به حرمت اولین روز امامت ولی عصر مسلمین (عج) مورد عفو و بخشش قرار گرفت و از قصاص رهایی یافت و از زندان مرکزی کرمانشاه آزاد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha