با مساعدت خیّر ، زندانی محکوم مالی نیازمند کادر نیروی انتظامی از زندان ارومیه رهایی یافت
مراسم آزادی زندانی نیازمند محکوم مالی بمناسبت هفته نیروی انتظامی

در آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور خیّر ارومیه ای در بازداشتگاه ارومیه، زندانی محکوم مالی کادر انتظامی از زندان آزاد گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، در عصر روز ۱۲ مهرماه با حضور دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان های آذربایجان غربی زندانی نیازمند محکوم مالی با پرداخت مبلغ بدهی از اندرزگاه نظامی بازداشتگاه مرکزی ارومیه آزاد شد .

زندانی م. ر کادر رسمی نیروی انتظامی شهرستان ارومیه که بعد از تحمل ۱۰۰ روز حبس بعلت عدم پرداخت بدهی دو میلیارد ، پانصد و هفتاد میلیون ریالی امروز با حضور و پرداخت مبلغ مذکور توسط دکتر قاسم میرزاده کارآفرین خیّر ارومیه از زندان آزاد شد.

در این مراسم که دادستان مرکز استان و مدیرکل زندانها نیز حضور داشتند ضمن تقدیر از احسان صاحب مجتمع تولیدی پلی اتیلن ایران پاش که این کار خیّر را در آستانه روز نیروی انتظامی در جهت تجلیل از تلاش های حافظان امنیت کشور اسلامی انجام داد با دعای خیر و تحویل نامه آزادی زندانی مذکور را بدرقه نمودند.

در مراسم آزادی زندانی نیازمند کادر انتظامی ارومیه دادستان ارومیه با برشماری توکل و حسن ظن به رحمت الهی گفت : این اتفاق مهم خدا پسندانه عطیه خداوند متعال به انسان ها امیدوار به فضل خداوند است که بندگان نیک سیرت خود را وسیله گره گشایی از کار های سخت مردم نیازمند می کند

زندانی نیازمند محکوم مالی کادر نیروی انتظامی از زندان ارومیه زندانی نیازمند محکوم مالی کادر نیروی انتظامی از زندان ارومیه

مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با تقدیر از دکتر میرزاده کارآفرین خیّر ارومیه ای که زمینه ایجاد اشتغال برای بیست نفر زندانی و در آزادی زندانیان نیازمند مشارکت موثر دارند وجود با برکت خیّرین را از نمودهای روح اسلامی در جامعه برای کمک و دستگیری از همنوعان نیازمند عنوان نمود و گفت این کار خیر در جهت شادی دل زندانی نیازمند و خانواده او همه از برکات توکل به خدا است تا در چنین روز مبارکی در آستانه هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با علم به عمل خداپسندانه در جهت تجلیل از تلاش های این ارگان ارزشی خیّرین به مشکل گشایی از این عزیزان را بنمایند .

زندانی م. ر افسر انتظامی نیوی انتظامی ارومیه که بعلت عدم پرداخت محکوم به در اندرزگاه نظامی بازداشتگاه ارومیه تحمل حبس می نمود امروز با پرداخت کل مبلغ توسط خیّر ارومیه ای از زندان آزاد شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha