60 زندانی در زندان نی‌ریز حافظ یک جز تا کل قرآن کریم شده‌اند

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس با حضور فرمانده یگان حفاظت ، مسئول دفتر فنی و مهندسی، رئیس دفتر آمار و اطلاعات و تعدادی از همکاران ستاد اداره کل، از حوزه های مختلف اداری و یگان حفاظت زندان نی ریز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیر کل زندان های فارس با حضور در بین زندانیان بند قرآن ضمن دیدار چهره به چهره با آنان ، از نزدیک در جریان روند پرونده قضایی و رفاهی آنان قرار گرفت.

اسحاق ابراهیمی، فعالیت های قرآنی در زندان ها را مهمترین برنامه اصلاحی و تربیتی در بین زندانیان برشمرد و خاطر نشان کرد: توجه به علوم قرآنی و معارف دینی، حفظ و روخوانی قرآن کریم یکی از برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها است که جامعه هدف می توانند با کمک و استعانت از کتاب آسمانی بر مشکلات فائق آمده و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

وی از مشارکت فعال زندانیان نی ریز در برنامه های قرآنی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در این زندان تعداد60 زندانی حافظ کلام الله مجید از جزء یک تا حافظ کل می باشند.

مدیر کل زندان های فارس همچنین با حضور در پوسته میانی، طرح توسعه فضای کارگاهی زندان را به صورت میدانی بررسی و احداث کارگاه های آموزشی و اشتغال و حرفه آموزی را از مهمترین برنامه های پیش رو در این زندان برشمرد.

در پایان مدیرکل در دیداری صمیمانه با همکاران شاغل در این زندان ، مسائل و مشکلات آنان را استماع و در خصوص رفع آن دستورات و رهنمودهای لازم صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha