مدیرکل زندان‌های استان فارس از زندان نورآباد بازدید کرد

مدیرکل زندان های فارس به همراه مسؤولین ستادی زندان های استان از زندان نورآباد بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی و رفاهی آنان را بررسی و از آسایشگاه سربازان وظیفه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس با ابراز رضایتمندی از خدمات ارائه شده برای زندانیان و سربازان وظیفه بر تلاش مضاعف درجهت ارائه خدمت به گروه های هدف در راستای تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان تاکید کرد.

اسحاق ابراهیمی گفت: خدمت را به خاطر رضای خدا و خلق خدا انجام دهید و با عشق و علاقه و تعهد به وظایف خود عمل کنید.

وی اظهار داشت: زندانیان می بایست به منظور استفاده مطلوب از اوقات فراغت خود در دوره های حرفه آموزی و مهارت آموزی و کارگاه های اشتغال شرکت فعال داشته باشند تا بتوانند معاش خانواده خود را تأمین کنند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: در آئین نامه جدید سازمان، اعطای تسهیلات به زندانی در شورای طبقه بندی به اخذ گواهینامه های مهارت و حضور فعال در برنامه های فرهنگی وتربیتی وابسته می باشد و زندانیانی که حُسن اخلاق داشته باشند و در برنامه های اصلاحی و تربیتی مشارکت فعال دارند در اولویت تسهیلات قضایی قرار می گیرند.

ابراهیمی ادامه داد: دیدار چهره به چهره با زندانیان و همکاری و مساعدت با حوزه های قضایی شهرستان در خصوص اعطاء تسهیلات قضایی به زندانیان بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا با ادامه این روند شاهد کاهش محسوس جمعیت کیفری باشیم.

در این بازدید افشین مرزبان رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات ، مسعود عباسی رئیس اداره قضایی و اجرای احکام ، سرهنگ امیر طهماسبی فرمانده یگان حفاظت ، مصطفی فیاض بخش رئیس اداره مراقبت بعد ازخروج زندان های فارس حضور داشتند.

هیأت بازدید کننده ضمن بررسی وضعیت خدماتی و رفاهی ارائه شده به سربازان وظیفه، به صورت چهره به چهره با سربازان گفتگو کردند و درخواست های آنان را مورد بررسی قرار دادند.

به منظوررسیدگی به مشکلات و درخواست های کارکنان نیز در یک دیدار صمیمانه با آنان گفتگو و به درخواست ها وسؤالات آنان پاسخ داده شد.

محمد گندمکار رئیس زندان نورآباد گزارشی از وضعیت زندان ارائه کرد و از تعامل مثبت و ارزنده مجموعه حوزه های قضایی و انتظامی شهرستان های ممسنی و رستم با زندان و اقدامات بسیار خوبی که در راستای کاهش جمعیت کیفری و خدمات ارائه شده به خانواده های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان ارائه شده است قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha