۸۰درصد مددجویان حاضر در زندان‌های استان به چرخه اشتغال وارد شدند/ رشد ۲۳درصدی برنامه‌های فنی و حرفه ای در شش ماهه اول سال

اولین نشست«هیات اندیشه ورز» با دستورکار بررسی میزان تحقق اولویت اول سازمان ، با حضور مدیر کل، معاونین، روسای زندان‌های تابعه و تنی چند از کارکنان خلاق و بااستعداد زندان های استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در راستای ایجاد بستر مناسب جهت نقش آفرینی اصحاب فکر و اندیشه و بهره‌مندی از خرد جمعی و شناسایی فرصت‌ها، همچنین تحلیل منطقی نقاط قوت و ضعف مجموعه، اولین نشست تخصصی «هیات اندیشه ورز» با محوریت توسعه اشتغال پایدار در زندان‌ها برگزار شد.

یاسر امجدی، مدیر کل زندان‌های استان اردبیل، با اشاره به ایجاد فضای مشارکتی در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی کشور و استقبال از پیشنهادهای سازنده و تفکرات نوگرایانه و ایده‌های خلاق همکاران در جهت توسعه برنامه های راهبردی گفت: به حول و قوه الهی و تلاش شبانه روزی همکاران زحمتکش زندان های استان در خصوص تحقق کمی و کیفی اشتغال و حرفه آموزی، کارنامه قابل قبولی داریم.

666.jpg

وی از رشد ۲۳درصدی فعالیت‌های فنی و حرفه ای نسبت به برش تعیین شده سازمانی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۸۰درصد مددجویان حاضر در زندان‌های استان اردبیل به چرخه اشتغال وارد شده و کسب درآمد می کنند و با استفاده از ظرفیت خیرین و کارآفرینان و صاحبان صنایع و با مشارکت نهادهایی مانند: اداره کل صنایع دستی، جهاد کشاورزی و مراکز فنی و حرفه ای در شش ماهه اول سال جاری ۹۳ دوره حرفه آموزی برای زندانیان برگزار شده است.

شرکت‌کنندگان در این نشست راهکارهایی برای توسعه هرچه بیشتر اشتغال پایدار در زندان های استان ارائه دادند که مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

در پایان این جلسه از کارکنان ساعی دعوت شده به جشنواره شهید لاجوردی تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha